قوالب بلوجر معربة

إعلانات

الثلاثاء، 31 أغسطس 2010

ليه بتتعبني ؟!!!




لماذا تتعبني؟!!!

هل فعلت لك شيئاً

لماذا دائماً تقسوا علي!

هل قسوت عليك في احدى المرات؟؟؟

لماذا لم تعد.. لتكن مثل شخص الاول؟

أم بانك وجدت حبيبك... فعلت بي ذلك...

كل عمري لم تكن أنت في دنياي...

لاني فقط احببتك... تفعل ذلك بي...

وترجع فتتعبني... وكأني لم أكن يوماً على بالك....

قد اتخذ قراراً... لم اكن متيقنا منه.. لكن .. قد ارفع راية السلام البيضاء

------------------
-----------------
ليه بتتعبني ؟!!!

هو انا كنت عملتلك حاجه

ليه ديماً تقسى عليا

هو انا كنت قسيت عليك في مره

ليه مبقتش زي الاول بتهتم بيا

ولا هو علشان حبيتك تعمل فيا كدا

انت عمرك ما كنت في دنيتى

هو علشان انا حبيتك تعمل فيا كلـ دا

وترجع تتعبنى ولا انت على بالك كدا

انا قربت ارفع رايتى البيضاء والسلام

فارس مصر
الاول من سبتمير 2010

7 التعليقات:

  1. gamiLa awy 3ala fekra

    ردحذف
  2. ماشاء الله حلوة اووووى الفكرة دى كتابة نفس الشعر باسلوبين ومزيدا من الاعمال الجديدة المبتكرة ان شاء الله

    ردحذف
  3. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    حلوه بس عايزه تطول شويه
    ويكون الكلام قوى

    ردحذف
  4. كلام جميل اخي فارس ..
    مزيدا من الابداع

    ردحذف
  5. كلام جميل جدا يافارس بجد والله
    تسلم ايدك يا كبير

    ردحذف
  6. انا قربت ارفع رايتى البيضاء والسلام

    راقت لي تدونتك أخي فارس
    والله يبعد عنك كل هم وحزن

    والدنيا لا تقف عند هذا الشخص

    دمت بخير

    ردحذف
  7. بجد حلوه اوى ما شاء الله تسلم يا فارس

    ردحذف

افلام اون لاين
 
© 2014 جميع حقوق النشر محفوظة لدى إسم مدونتك | تصميم العاب سيارات