قوالب بلوجر معربة

إعلانات

الأحد، 13 فبراير 2011

مبارك | شعور سخيف

شعور سخيف تكون مش مقبول من شعبك وتبقى موجود ,
مات الاحساس يوم ما تنزلت عن كرامة شعبي ,
مات يوم ما ضحكت على نفسي وقلت مفيش قوة اقوى من الكرسي,
نصاحوني المعارضة بأن الكرسي مش هايدوم وانا دوست في العناد,
صحيت على دوشة وصوت عالى قلت مين قالولي شعبك,
قلت لا يمكن يكون شعبي شعبي اخرس,
دا اكيد قوة اخوانية حماسية ايرانية ,
ما انا كدبت الكدبة وصدقتها شعبي صوتة واطي,
دا اكيد بيقولوا " اخترناك وبيعناك ياريس " ما هي دي كمان كانت كدبة وصدقتها,
رحت لحبيبي " العادلي " يتصرف ويتعامل مع شعبنا,
لاقيته ولا هو حبيب ولا عدلي,
انا أكتشفت انى كنت عايش اكذوبة كبيره,
وصحيت على صوت شعب اراد الحياة,
لا قوة ولا حيله مع شعب اراد الحياة,
تحية لكل شباب مصر

------------------
فارس مصر
09 فبراير‏

1 التعليقات:

افلام اون لاين
 
© 2014 جميع حقوق النشر محفوظة لدى إسم مدونتك | تصميم العاب سيارات